Ha megtörtént a baj, akár baleset részeseiként, akár műszaki hiba miatt kényszerültünk az út szélére, ijedtségünk leküzdése után legfontosabb dolgunk az emberi élet mentése. Ha pedig mindenki biztonságban van, gondoskodnunk kell a gépjárművünkről is.

Autómentőnk diszpécserközpontja a nap 24 órájában hívható, de a mentésre való igény a cég bármely más elérhetőségén is jelezhető. A befutó megkeresések adatait számítógépen rögzítjük, hogy a pontos egyeztetés után a lehető legmegfelelőbb, leggyorsabb és leghatékonyabb megoldást kínálhassuk ügyfeleinknek. Az autómentő hívása előtt érdemes felkészülni, hogy több kérdésre is válaszolnunk kell: Gurul az autónk? Kormányozható állapotban van? Mélygarázsból kell menteni, vagy az út szélén várjuk az autó elszállítását? Egy mező közepéről vagy a sűrű városközpontból kérünk segítséget? Milyen speciális tényezőket kell számításba venni a mentésnél: személyautóról van szó vagy kamionról, szükség lehet-e daruzásra stb.? Elfogadható-e számunkra a hívott cég díjszabása?

Ha a lehetőségek szerint mindenre sikerült válaszolni, autómentő csapatunk felméri, mely telepünk, melyik járműve legalkalmasabb a feladat megoldására, milyen díjért tudjuk vállalni a mentést. Megállapodás után az ön rendelkezésére álló szolgáltatás úgy indul, akár egy taxi, és járművünk a vállalt határidőn belül a helyszínre érkezik (városi kiérkezés esetében ez körülbelül 30-40 perc).

Az autómentő megérkezése után a sérült járművet felpakoljuk, és az ön által kért helyszínre szállítjuk. Cégünk rendelkezik szerviz-kapcsolatokkal is, ha ügyfelünknek nincs vagy nem elérhető efféle szolgáltatás. Előzetes egyeztetésünk értelmében csereautót is biztosítunk, amennyiben erre igény van, vagy a választott autószerviz ezt nem tudja nyújtani.